flaga-pl.jpg
ico_fr.gif
flaga-en.jpg
ico_se.gif
ico_de.gif
ico_ru.gif
Pdf
Drukuj

PLATFORMA S@M została stworzona we współpracy z redaktorami stron internetowych samorządu, turystyki i firm. Nasze 19 letnie doświadczenie i ich praktyka umożliwiły stworzenie intuicyjnego systemu zarządzania treścią.

 

Do każdej realizacji projektujemy indywidualny wygląd, cechujący się estetyką wspieraną przez badania użyteczność. Podczas analizy Państwa potrzeb dobieramy elementy potrzebne w realizacji zamierzonych efektów. Możemy zmodyfikować lub rozszerzyć zakres funkcji poszczególnych modułów, dostosowując je do Państwa specyficznych oczekiwań. Modułowa budowa PLATFORMY S@M umożliwia dobranie potrzebnych elementów projektu, skrócenie czasu realizacji i obniżenie kosztów realizacji. W kolejnych etapach życia strony projekty są rozbudowywane o kolejne moduły zgodnie z rosnącym zapotrzebowaniem.

 

Poproś o szczegółową dokumentację Wypełnij formularz

 

LISTA NAJCZEŚCIEJ WYBIERANYCH MODUŁÓW I USŁUG

 

  •  Analiza potrzeb / Opracowanie dokumentacji / Harmonogram

Usługa obejmuje ustalenie Państwa potrzeb, opracowanie szczegółowej dokumentacji projektu oraz listy modułów. Na tym etapie ustalany jest harmonogram realizacji.

 

  •  Profesjonalny projekt graficzny / Makieta

Realizacja niepowtarzalnego, indywidualnego projektu graficznego dla PLATFORMY S@M.

 

  •  Funkcje standardowe

 Konfiguracje e-mail, wyszukiwarki, mapa strony, skalowanie strony, inne.

 

  •  Pozycjonowanie SEO

Przyjazne linki, tagi, mapa strony, inne.

 

  •  System zarządzania

Zakładanie kont redakcyjnych, ustalanie zakresu dostępu i działań w PLATFORMIE S@M.

 

  •  Portal E-GOV

Samodzielne tworzenie i administrowanie strukturą stron i podstron oraz wypełnianie ich treścią.

 

  •  Centrum Prasowe

Publikacja bieżących wiadomości kategoryzowanych samodzielnie w tworzone działy: aktualności, ogłoszenia, komunikaty itp.

 

  •  Wersja RWD

Responsive Web Design.

 

  •  Elementy WCAG 2.0

Wysoki kontrast, zmiana wielkości czcionek, nawigacja klawiaturowa, screen readery, inne.

 

  •  WCAG 2.0

Audyt wewnętrzny: automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem wewnętrznym oraz certyfikatem zewnętrznym „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC.

 

  •  WCAG 2.0

Audyt zewnętrzny: automatyczny, ekspercki, osoba z niepełnosprawnością, zakończony certyfikatem spółdzielni socjalnej AkcesLab i certyfikatem „Strona Dostępna Dla Wszystkich”, zgodny z MAC.

 

  •  Reaudyt funkcjonalny po okresie 6 miesięcy od uruchomienia strony

 

  •  Kalendarz Wydarzeń / Informator Kulturalny

Baza ofert kulturalnych, wydarzeń, festiwali itp. Oferty są kategoryzowane, lokalizowane i opisywane (teks, grafika, video).

 

  •  NewsBox

Animacja generowana automatycznie z wybranych i ważnych wiadomości Centrum Prasowego.

 

  •  InfoBar

Animowany pasek informacyjny działający w kilku trybach akcentujący ważne informacje lub komunikaty.

 

  •  Promowane treści

 Wybrane treści automatycznie na pierwszej stronie.

 

  •  Galerie

Tworzenie i kategoryzowanie galerii. Jednoczesne dodawanie wieluset zdjęć. Automatyczna optymalizacja grafik.

 

  •  Multimedia / Telewizja Internetowa

Samodzielne publikowanie dużych ilości materiału wideo i audio. Wymiana dwukierunkowa z portalami społecznościowymi. Transmisje wideo, widoki z kamer itp.

 

  •  Pytania / Komentarze / Zapytaj …

 Moderacja komentarzy, zarządzanie pytaniami i odpowiedziami.

 

  •  Pakiet Społecznościowy

Automatyczne wprowadzanie treści na profil do portali społecznościowych.

 

  •  Generator formularzy kontaktu

Mechanizm do tworzenia formularzy umożliwiających komunikowanie się internautom z redakcją, kierownictwem, wydziałami, służbami itp.

 

  •  Newsletter

Zamawianie usługi wysyłki profilowanych informacji na skrzynkę pocztową.

 

  •  SMSInfo aplikacja + 10 000 SMS

Moduł wysyłający komunikaty, ostrzeżenia, zapowiedzi ważnych wydarzeń przy pomocy SMS. Tworzenie własnych szablonów komunikatów. Wysyłanie informacji do wybranych grup odbiorców.

 

  •  System zarządzania banerami i grafikami

Wprowadzanie na stronę elementów graficznych (banerów, ankiet, animacji itp.). Ustalanie czasu i sposobu ich publikacji.

 

  •  Kreator banerów animowanych

Zarządzanie zawartością animowanych banerów bez dodatkowego oprogramowania.

 

  •  Generator wersji okolicznościowych oraz stylów własnych wyglądu strony

Moduł wykorzystywany jest do samodzielnej zmiany elementów wyglądu strony lub tworzenia wersji okolicznościowych strony np. Boże Narodzenie, Wielkanoc itp.

 

  • Automatyczny weryfikator linków w treściach

Weryfikator linków zewnętrznych pozwala sprawdzić treść artykułów pod kątem poprawności hiperłączy do stron zewnętrznych.

 

  • Zarządzanie własnymi skrótami adresów 

 

  • Generator automatyczny kodów QR

Wizytówki teleadresowe, linki do stron, konfiguracje sieci, treści, inne.

 

  • Skanowanie automatyczne OCR treści załączników

 

  • Wersja żałobna portalu

Włącza stronę trybie szarości. Wszystkie grafiki oraz style prezentowane są w zmodyfikowanej wersji. Moduł w zadanym czasie automatyczne włącza się i wyłącza.

 

  • Baza dokumentów

Repozytorium dokumentów kategoryzowanych wg dziedzin, rodzajów itp. Wersjonowanie dokumentów, łączenie nowelizacji z dokumentami archiwalnymi połączenia z tekstami jednolitymi.

 

  • Książka adresowa

Baza informacji adresowych urzędu dostępna dla internautów lub użytkowników intranetu. Ułatwia dotarcie do danych pracowników, wydziałów, instytucji podległych. Opisuje także zakresy odpowiedzialności lub rodzaje załatwianych spraw.

 

  • Mapa zasobów z informatorem w wersji pełnej

Kilka rodzajów i wersji podkładów map: Google, OpenStreet, OSM, mapa rowerowo – turystyczna, zgłaszanie i aktualizacja nowych punktów, import i eksport obiektów, generator linku, pomiary odległości, powierzchni, generalizacja, inne.

 

  • Mapa ofert inwestycyjnych

Konfiguracja rodzajów, typów, form użytkowania, rysowanie obszarów, biblioteka ikon, duplikowanie ofert, generator folderu, inne.

 

  • Mapa inwestycji / Dotacji

Zarządzanie, lokalizacja, statusy inwestycji, kategoryzacja, filtrowanie i wyszukiwanie, inne.

 

  • Ankiety/sondy

Tworzy ankiety lub sondy. Możliwe wszystkie rodzaje pytań. Podsumowania statystyczne. Wydruki raportów. Ankiety i sondy możliwe do wprowadzenia w treściach (wiadomości, strony) lub rozplanowaniu strony.

 

  • Formularze on-line – Aplikacja

Łatwe tworzenie elektronicznych i wielostronicowych formularzy i dokumentów. Graficzna i statystyczna analiza zbieranych danych. Samodzielne wpasowanie i drukowanie danych na oryginalnych wzorach / szablonach.

 

  • Wirtualny spacer - program do zarządzania

Panoramiczna wędrówka po najciekawszych miejscach. System zarządzania umożliwia opisywanie lokalizowanie, kategoryzowanie oraz dodawanie nowych panoram.

 

  • Multiportale

Tworzenie nowych i samodzielnych stron internetowych działających pod innymi adresami. Obniża koszty realizacji stron internetowych dla projektów, wydziałów oraz instytucji podległych.

 

  • Szkolenie redakcyjne

Przeprowadzenie szkolenia dla wybranej grupy redakcyjnej oraz administratorów w formie online lub osobistej w siedzibie zamawiającego.

 

  • Szkolenie redakcyjne WCAG

 

  • Instrukcje obsługi i materiały video administratorzy, redaktorzy, WCAG

 

  • Opieka serwisowa i nadzór techniczny

Możliwość konsultacji bezpośrednio z pracownikiem pomocy technicznej, udostępniania zdalnie pulpitu, możliwość doszkalania nowych pracowników, monitoring poprawności działania projektu, sugestie dotyczące poprawy redakcji treści itp.

 

  • Gwarancja 12 miesięcy

 

  • Wydłużenie gwarancji i wsparcia technicznego na 36 miesięcy

 

  • Klucz SSL + instalacja

 

  • Hosting w pakiecie

 

Poproś o szczegółową dokumentacjęWypełnij formularz

Wycena
Specyfikacja
Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Zaufali nam_