flaga-pl.jpg
ico_fr.gif
flaga-en.jpg
ico_se.gif
ico_de.gif
ico_ru.gif
Pdf
Drukuj

Za pomocą przygotowanego opogramowania portalu formularze.org możliwe jest samodzielne przygotowanie elektronicznych formularzy, zbieranie danych oraz ich analiza.

 

Elektroniczne Formularze S@M (EF S@M) umożliwiają zamianę lub uzupełnienie tradycyjnych formularzy na których Państwo pracujecie. Formularze S@M wykorzystują zawartość z posiadanych przez Państwa wzorów formularzy i druków w popularnych formatach (PDF, DOC, RTF, itp.).
Elektroniczne Formularze S@M to użyteczne narzędzie do zbierania danych i opinii, prowadzenia badań statystycznych (CAWI) 
i konsultacji społecznych.
Jak pokazuje życiowa praktyka, pomagają one naszym klientom w wielu zadaniach, które trudno nam było nawet przewidzieć.
przeprowadzanie badań ankietowych CAWI,
zbieranie raportów z jednostek podległych,
sprzedaż biletów,
generowanie zamówień ze strony internetowej,
prowadzenie konsultacji społecznych,
ankiety dla pracowników klientów,
i wiele innych.
W Państwa firmie lub instytucji z pewnością istnieje wiele obszarów na których elektroniczne formularze mogą być z korzyścią zastosowane. Pozwalają zaoszczędzić cenny czas i dają bezcenną informację zwrotną.
Zyskujecie Państwo:
użyteczne i proste w obsłudze narzędzie do pozyskiwania i analizy danych,
nielimitowane i samodzielne tworzenie ankiet, formularzy, raportów, które można umieścić na posiadanej stronie 
lub wysłać pocztą email,
generowanie końcowych dokumentów (zamówień, umów, wniosków) z danymi na posiadanych wzorach druków,
analizę zebranych wyników liczbowych, graficzne raporty statystyczne,eksport danych i możliwość wykorzystania ich w programach zewnętrznych (EXCEL, SPSS),
dopasowanie wyglądu formularzy do posiadanej strony internetowej lub skorzystanie z gotowych szablonów graficznych,
pomoc i wsparcie naszych pracowników przy tworzeniu formularzy i ankiet.

Elektroniczne Formularze S@M (EF S@M) umożliwiają zamianę lub uzupełnienie tradycyjnych formularzy na których Państwo pracujecie. Formularze S@M wykorzystują zawartość z posiadanych przez Państwa wzorów formularzy i druków w popularnych formatach (PDF, DOC, RTF, itp.).

Elektroniczne Formularze S@M to użyteczne narzędzie do zbierania danych i opinii, prowadzenia badań statystycznych (CAWI) i konsultacji społecznych.

Jak pokazuje życiowa praktyka, pomagają one naszym klientom w wielu zadaniach, które trudno nam było nawet przewidzieć.

  • przeprowadzanie badań ankietowych CAWI,
  • zbieranie raportów z jednostek podległych,sprzedaż biletów,
  • generowanie zamówień ze strony internetowej,
  • prowadzenie konsultacji społecznych,ankiety dla pracowników klientów,
  • i wiele innych.

W Państwa firmie lub instytucji z pewnością istnieje wiele obszarów na których elektroniczne formularze mogą być z korzyścią zastosowane. Pozwalają zaoszczędzić cenny czas i dają bezcenną informację zwrotną.

Zyskujecie Państwo:

  • użyteczne i proste w obsłudze narzędzie do pozyskiwania i analizy danych,
  • nielimitowane i samodzielne tworzenie ankiet, formularzy, raportów, które można umieścić na posiadanej stronie lub wysłać pocztą email,
  • generowanie końcowych dokumentów (zamówień, umów, wniosków) z danymi na posiadanych wzorach druków,
  • analizę zebranych wyników liczbowych, graficzne raporty statystyczne,eksport danych i możliwość wykorzystania ich w programach zewnętrznych (EXCEL, SPSS),
  • dopasowanie wyglądu formularzy do posiadanej strony internetowej lub skorzystanie z gotowych szablonów graficznych,
  • pomoc i wsparcie naszych pracowników przy tworzeniu formularzy i ankiet.

Schemat działania

 

Możliwości

  • możliwość generowania elektronicznych formularzy według zdefiniowanej listy pól,
  • użycie różnorodnych pól z automatyczną walidacją, weryfikującą poprawność wprowadzanych danych takich jak:
    • PESEL
    • REGON
    • NIP
    • Nr konta bankowego
    • e-mail
  • możliwość zapisu szablonów formularzy (szybkie i proste rozwiązanie w przypadku gdy występuje kilka podobnych do siebie wersji formularzy),
  • opcja wydruku danych na wzorach formularza pozwalająca na bezpośrednie przeklejenie i wykorzystanie już posiadanych formularzy w różnych formatach (np. z edytora Word, PDF i inne),
  • możliwość zaopatrzenia formularza w załączniki do pobrania.
  • formuły ułatwiające postępowanie z wprowadzanymi danymi, jeszcze na etapie wypełniania
  • możliwość etapowego wypełniania formularzy lub ich zabezpieczenie przed wielokrotnym wypełnieniem.
  • Dostęp publiczny do formularza lub wymagający rejestracji / weryfikacji
  • wgląd do wypełnionych formularzy, z możliwością pobrania każdego z osobna lub wszystkich łącznie,
  • podgląd zebranych danych w postaci liczbowej oraz graficzne zestawienia w formie wykresów, które są aktualizowane na bieżąco,
  • opcja powiadamiania o każdym wypełnionym formularzu za pomocą raportu wysyłanego na skrzynkę mailową,
  • funkcja ograniczenia liczby wypełnień oraz czasu publikacji formularza dla respondentów,

 

Etapy tworzenia formularzy i ich zarządzania

I - Tworzenie formularzy:

  • określenie i wybór parametrów tworzonych formularzy,

  • wprowadzenie pytań i pól określających ich parametry,

  • gotowe szablony graficzne z możliwością dostosowania,

II - Udostępnienie formularzy i zbieranie danych:

  • korzystanie z automatycznie wygenerowanych linków umożliwiających uruchomienie formularza w różnej postaci z własnej strony internetowej,

  • kopiowanie wygenerowanego kodu HTML na swoją stronę internetową i osadzenie formularzy oraz ich listy,

  • Mailing do respondentów,

  • wprowadzenia danych zebranych w sposób tradycyjny.

III – Analiza zebranych danych:

  • przeglądanie poszczególnych odpowiedzi,

  • analiza lub druk zestawień prezentowanych za pomoca danych lub grafiki,

  • eksportu danych do innych programów (.xls).

 

 

Telefon: 56 659 85 65         Poproś o dokumentację dla AEF

Wycena
Specyfikacja
Kontakt
Pdf
Drukuj
Powrót
Zaufali nam_